I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

måndag 29 mars 2010

Var är bilderna?

Bilderna borta!

Nu stänger jag av datorn ett slag och gör en total reset.

Jag har sett att andra också råkat ut för detta, att bilderna inte löser upp sig.

Eller också är det precis det dom gjort. Löst upp sig och flaxat iväg i små atomer ut i rymden. För i min dator finns dom i alla fall inte just nu. Förfärligt. Nytt i-landsproblem. Vad gör vi?

Hoppas på bättre tider. Jag går och virkar någonting i stället för att surna till ordentligt.

Vi hörs och framför allt, vi ses!

Agneta i Snäckskalsdalen!

15 kommentarer:

  1. Jag har oxå problem med Blogger,,tycker det varit lite krångel länge nu.Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Vänta. Det blir bra av sej själv.

    SvaraRadera
  3. Verkar som fler har samma problem.
    Kram lina

    SvaraRadera
  4. Det är samma problem, mer eller mindre med alla blogg siter just nu verkar som. Avvakta!
    :)

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att det inte bara var hos mig...:-)

    SvaraRadera
  6. Det är något konstig i internetvärlden i dag.
    Hos alla verkar det som.
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Här är en till som gett upp för ikväll!:)

    Kanske blivit för många påskbilder här, som nu gett sig iväg för att leta efter Blåkulla!!!:)
    Kram Cia

    SvaraRadera
  8. Det var fel på blogspot det hända oss alla ..men nu funkar det igen :)

    SvaraRadera
  9. Har också haft samma problem, men det verkar vara löst nu så nu kan man spana på alla bloggar igen, kram Michelle

    SvaraRadera
  10. Skönt att höra att man inte är ensam. Trodde det var min dator som utsatts för något angrepp av något slag. Men nu är alla bilderna tillbaka. Härligt!

    SvaraRadera
  11. Det verkar ha varit lika för alla.... men nu är det fixat! Vilka fina vårbilder! Nostalgi för mej som faktiskt bott flera år i dina trakter!!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  12. Hej
    Jo då bilderna har flaxat hit och dit, det är kanske knakfullt i blogger.
    Det är då bättre nu hos mig.
    Jag tror att google har gjort nån uppdatering också så det blir nog bättre.
    Jag är imponerad av deras arbete och allt jobb som de lägger ner.
    Det sitter ju folk och jobbar med google ex.
    Bilden under kalendern till höger med narcisserna har du fotat den, den är sjukt läcker.
    Som en vacker påsktavla.
    Du skriver om plantorna, jo jag har också tänkt sluta flera gånger men ändå sätter jag nya vart år, men om katterna är busiga då blir det svårt, rörigt och jordigt.
    Kanske en dag att du får nya möjligheter.
    Ha det så bra.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  13. Det verkar som om alla som har blogspot eller blogger har problem. Men inte vi med blogg...
    Hoppas att det löser sig snart!
    Tur att du hann lägga ut ditt vårtecken i alla fall!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  14. Jag tror det var något problem överlag med blogspotbloggar igår kväll.

    SvaraRadera
  15. jag såg att bilderna var borta i måndags hos alla på Blogspot, men nu verkar de ha kommit tillbaka igen, skönt!

    Caroline

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta