I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

söndag 25 juli 2010

Award.



Idag har jag fått en Award från Birgitta som väver så fantastiskt fint och har bloggen http://birgittavavare.blogspot.com/. Hon bor så vackert också, har världens finaste utsikt.

Med detta följer att jag skall berätta 5 saker om mig själv. Det är ganska svårt det, för det finns just inte så mycket att säga......

* naturen är bland det finaste som finns, kan gå i skogen i timmar, ligga i ekan och titta på himlen lika länge....
* är nattmänniska
* tycker om att simma i varmt vatten
* köper alldeles för många tidningar av alla de slag
* tycker om att "gå i kloster" nu och då (sant)

Och så bör jag då skicka denna Award vidare till 5 andra bloggar och det är det jag inte klarar av......jag kan inte.....jag vill att alla skall få den......jag har kommit i kontakt med så många rara människor genom bloggandet och att välja ut några....näää, det kan jag inte....så snälla alla, ta emot den och klistra in den och berätta 5 saker om er själva ni också!

12 kommentarer:

  1. Haha...
    Jo, du till hör stinahemmapalandet.blogspot.com
    Det är den som var låst innan jag låste Lilla Kullan. Men båda innehåller samma inlägg i fortsättningen. Många vill med så det är fullt i båda nu.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hej hej!!
    Gud vad kul med ny bekantskap!!! Vilka fina bilder du lagt ut och Snäckskalsdalen vilket vackert namn. Låtersom en saga av Astrid själv.
    jag ska titta in till dig mera också.
    Ha det gott.
    Å du tack för tipset att dammsuga musen. (skratt) Rantamor http://rantamor.blogspot.com/ trodde att det var min egen det handlade om. Föresten kanske man skulle satsa på en renovering där också!!! Ha ha ha.

    SvaraRadera
  3. Tittar in och njuter av alla dina härliga bilder :) Räkmackan mmmmm....
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Vad fin ny header du har igen! Trevligt med blogaward, grattis, själv brukar jag ha lika svårt att skicka vidare den. Hälsn Mimi

    SvaraRadera
  5. Smögen ser härligt ut, konstigt att man inte får vara ifred nånstans i semestertider....har folk inga egna hem;) Jag var i Stockholm och trängdes..men Smögen längtar jag till. Bara solen kommer fram igen.
    Härliga solrosbilder!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Grattis till awarden, den är du värd!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Så fort någon säger award så får jag dåligt samveter, har fått så många under åren (skryt) men aldrig gjort något med dem och att skicka vidare...precis som du så vill jag att alla mina vänner ska få en...alla blogar lika fina och unika på sitt sätt....precis som vi människor...okej då, i min ibland politiska blogg så kanske man hellre ibland vill skicka en bild på en bomb...fast det gör jag inte heller! (ler)
    Ha en fin vecka!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  8. STOOORT GRATTIS! Den är du verkligen värd som är såå flitig bloggerska och presenterar underbara bilder - tag åt dig!

    Kramizar aka

    SvaraRadera
  9. Grattis till awarden, den är du väl värd, så kreativ bloggerska som du. Roligt att få veta litet om dig också./Kram Merja

    SvaraRadera
  10. Grattis! Och jag säger som alla andra: Du är verkligen värd den! Få se om jag tar upp den och berättar 5 saker om mig själv...
    Vi "ses" om en stund i Sommarkort!
    Kramar, Monica
    P.S. Din nya header är underbar! D.S.

    SvaraRadera
  11. Du är värd alla awarder man kan få,din blogg är för mig en "resa ibland allt fint runtomkring där/som du bor, dina vackra blommor som jag nästan kan känna "lukten" av, dina promenader som jag "följer" med på, egentillverkat som jag hade beställt av, om det gått.....Och du berättar alltid med ord så man blir glad...:):)

    KRAM och GRATTIS,Cia:)

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta