I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

torsdag 22 september 2011

No access to the Internet......men hej i alla fall!

Hej!

Har ar det bra och solen skiner och det ar varmt i vattnet. Och jag vandrar i bergen och ater god mat.

Ett stort moln pa min himmel bara, det ar hogst tillfalligt att jag kommer ut pa natet nu, det har inte gatt sedan i mandags och det har verkar ocksa vara tillfalligt, fast jag hoppas att det inte ar det......och den har datorn som jag skriver pa nu ar fran ett annat arhundrade, jag lovar!

Jag ar pa Tilos en liten o (skall vara o med pricker over....) med manga och hoga berg. Man flyger till Rhodos och sedan aker man snabbbat 1 och en halv timma och sa ar man har i lugnet.

Jag har sa mycket jag skulle vilja beratta, men det kommer.

Och jag har mail jag skulle vilja skicka, men det gar inte heller.

I alla fall halsar jag till alla och speciellt till en van jag vet som skall pa semester alldels snart och onskar en riktigt trevlig sadan!

Nu struntar jag i det har och gar ut och ater nagot gott i stallet!

Agneta!

17 kommentarer:

  1. Du får berätta mer när du kommer hem.
    Höstkramar från Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Men jisses! Här har jag ju missat något! Så underbart du har det! LÄste ju förra inlägget och kan väl förstå att allt inte är sej riktigt likt!
    Njuuuut utav bara DEN nu och berätta mera sen!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Avis? Nähä..........då. Typ. Njut mina vänner :-) KRAM

    SvaraRadera
  4. Takk for reisebrev:) Koselig høre fra deg! Da må du nyte resten av ferien :))) Ha det bra, klem klem ^^)

    SvaraRadera
  5. Är det så Grekland ser ut? Bra att veta för mig som aldrig varit där. Ha det så underbart!

    SvaraRadera
  6. Det här blev nog som i visan med Helmer Bryd ,får jag kyssa dina lappar osv ...Huvudsaken att du mår bra ,Kram Nette

    SvaraRadera
  7. Så härligt!!! Hoppas få se lite bilder sedan =)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  8. Inte roligt när det strular men inte kan man sätta någon lång tid på en strejkande dator när man är på semester. Ha det så skönt där borta.

    SvaraRadera
  9. Åhh jag vill också resa!! Hoppas ni har det toppenbra hela resan!

    kram louise

    SvaraRadera
  10. Det är väl inte bara datorer och Internet som strejkar i Grekland... ;-) Såg att de strejkade idag när det gäller kommunikationer också. Hoppas att du inte blir kvar där på ön, utan kommer hem och kan berätta och visa mera bilder sedan. För här hemma regnar det för det mesta, men så vitt jag vet regnar det aldrig i Grekland... En av mina resor dit blev jag stoppad i tullen för det pep när mitt bagage gick igenom röntgen. Har aldrig sett en så glad tulltjänsteman som då. Han nästan vek sig av skratt, när han såg att jag hade ett paraply i bagaget! ;-) Jag hör ju till de där som alltid tar med sig alla bra-att-ha-saker...

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  11. Tack, kära du, både för hälsningen här (för det var väl mig du menade...) och i min blogg!
    Skönt att höra att ni har det bra på er lilla ö!
    Hoppas att det kommer många fler bilder sen när du litet lättare kommer ut på nätet! Ja, man har blivit helt beroende...
    Vi tar med oss K:s bärbara laptop när vi reser, så finns där bara nät, så...
    Idag har vi faktiskt burit in resväskorna från förrådet, så det börjar närma sig! Härligt!
    Nu blir det först Mandelmanns trädgård (där dom spelade in Trädgårdsfredag för ett par år sedan) och sen Kiviks äppelmarknad i helgen!
    Men på tisdag bär det av..
    Fortsätt att ha det bra och ät mycket gott!
    Massor av kramar från kalla nord (fast idag har det varit jätteskönt!)!
    Hälsa omgivningen! M/N

    SvaraRadera
  12. Låter så skönt!
    Och grekisk mat och massa mys... suck.
    kramar!

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Det låter helt underbart!
    Njut och ha en fortsatt skön resa! /Bea

    SvaraRadera
  14. men stackars dig som kommit till ett så konstigt ställe. hoppas du är tillbaka i snäckskalsdalen snart ;)
    kram, och ha det gott!
    ingela

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta