I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

onsdag 13 oktober 2010

Vänner!

onsdagen den 13:e oktober 2010

DSCN0228
När man varit på semester och kommer hem och man får sin post och det finns ett vadderat kuvert med, hur glad kan man inte bli då? Speciellt som det innehåller ett jättefint kort med blåklockor (som jag älskar) och så ett smyckeskrin och i det ligger ett alldeles jättefint halssmycke med en bärnsten i……..vilka vänner har man inte då?

Jo, man har Monica med bloggen tjernhus och Viveka med bloggen Humlebacken som sina vänner!
DSCN0229
Och bara för att man råkat plocka lite för mycket svamp och råkat skicka av sitt överflöd så får man det här jättefina halsbandet med en riktig bärnsten i! Är inte det helt fantastiska vänner, så säg!

Tusen tack till Monica och Viveka!
DSCN0232
Stora kramar från
Agneta!

2 kommentarer:

  1. 14 kommentarer:
    Fru Venus sa...
    Det låter bekant ;-) Visst är det underbart! VÄLKOMMEN HEM, saknat dig så!! Kram

    13 oktober 2010 21:12
    Gafflan sa...
    Oj! Vad fint. Bloggvänner och bloggvärlden är fantastisk :DD
    Kram

    13 oktober 2010 21:18
    Lisas torp sa...
    Åhh, vilka fina vänner och vilken härlig överraskning! Och vet du - kortet med blåklockorna det har JAG målat!!!:) Det är från en akvarell jag gjorde en gång!

    De har bevisligen blivit jätteglada för svampen du gav dem...!!
    Kram
    Lisa

    13 oktober 2010 21:21
    Sirpa sa...
    Vad fin den är! Visst bloggvänner är goa!
    Har en trevlig torsdag!
    Kram Sirpa

    13 oktober 2010 21:22
    skogslunden sa...
    Man får de vänner man gjort sig förtjänt av!:)
    Kram Jennie

    13 oktober 2010 22:05
    Ting o Tankar sa...
    Så roligt och så fina vänner. Var rädd om dem. Kram.

    14 oktober 2010 06:37
    Mimi sa...
    Så vackert, och härliga vänner!! Hälsn mimi

    14 oktober 2010 07:41
    Allis sa...
    Vad vore livet utan vänner?!
    Välkommen hem förresten ;))
    Ha en skön torsdag!
    Kram Allis

    14 oktober 2010 08:38
    Vårt lilla röda hus sa...
    Så gulliga vänner! Men nu är det så min vän, att man får det man förtjänar!

    Kramelikram Eva-Mari

    14 oktober 2010 08:47
    Lilla Huset sa...
    Så fint halsband och kort du fått men det är du värd, du är ju så gullig själv och är så givmild med ditt överflöd. Välkommen hem!/Merja

    14 oktober 2010 09:17
    Rut-Knut-Tjut sa...
    Åh vilken lycka att få så fina presenter på posten.

    Vilka härliga bilder du har på din fina blogg!

    14 oktober 2010 09:21
    Sagas blommor sa...
    Underbara vänner!! Så massor med fina bilder från din resa här på bloggen!Välkommen hem!Kram/Saga

    14 oktober 2010 09:26
    Anelias hantverk sa...
    Vänner är som diamanter..sällsynta och dyrbara!
    Välkommen hem!

    14 oktober 2010 09:40
    Monica sa...
    Äsch, då! Det var verkligen ingenting, jämfört med vad du har gjort för oss!
    Har redan gjort trattkantarellsoppan en gång och den smakade vidunderligt! Nästa gång jag har "struntan" hos mig, ska jag göra den och bjuda på! Och min syster och svåger har redan tingat en soppmiddag...
    Så nog är svamparna uppskattade!
    Skönt att ha dig hemma igen!
    Kramar, många, Monica

    14 oktober 2010 13:38

    SvaraRadera
  2. Ja är det inte underbart med alla dessa underbara bloggvänner, jag har fått en digitalkamera av Eva Linnea "Häxor&Änglar" för hon tyckte att jag också skulle ha foton i min blogg.Har en separat mobilblogg.
    Bättre vänner än så här kan vi inte få i vårt eget landet runt.
    Kram Mi

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta